Some new stuff

Min förkylning sitter som berget. Jobbigt värre. Egentligen hade jag bjudit över Louise och Bianca idag men vill inte riskera att smitta dom så jag ställde in. Vågade mig dock ut på stan någon timma på förmiddagen och kom över några fynd!



Två par thigh highs och sen ett par av mina favorit stayups, (de i vitt med spets) Älskar dem men de går sönder så fort och kostar så pass så jag brukar inte köpa så ofta. Lite kul för senast igår tänkte jag på hur sugen jag var på att köra en helvit outfit snart med såna, min vita klänning från odium, strumpeband och vita rocking horsen! Vore kul att fota nu i alla snö, med risk för att försvinna helt :P


Köpte även den här rosetten från Gina, har tittat på den jättelänge, färgen går verkligen jättebra till mitt hår så nu när den var på rean köpte jag den!


Mjau!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rosetten gillar jag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback