Lista

Tänkte ja skulle lägga ut en sån här lista, har ju inte så mycket basinfo om mig här på bloggen, plus att jag är lite uttråkad!

ALLMÄNT...
Namn: Cecilia
Piercingar: Nej, men är väldigt sugen
Tatueringar: Nope, vet precis hur jag skulle vilja ha det men kommer antagligen aldrig bli av.
Längd: 170 cm
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Röd
Är du kär i någon: Schyy, you shouldn't ask a girl questions like that
Önskar du att du bodde någon annanstans: Vill bo i Göteborg...eller Tokyo
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Kan man väl inte fråga mig om, men visst finns det folk som gör det.
Vilket shampoo använder du: Använder främst Gliss
Vilken parfym använder du: favoriten är Britney Spears fantasy midnight


Vad är du rädd för: Massa saker, pistoler, knivar, spindlar för att nämna några
Gillar du att tvätta: Kan vara lite avkopplande ibland, men gillar är väl att ta i
Gillar du Berg-och-Dalbana: Är sjukt rädd för höjder men vissa är kul!

SENASTE...
Film du hyrde: Vet inte
Film du köpte: Hm kan inte komma ihåg när ja köpte en fim senast
Låten du lyssnade på: Tool -Schism
Låten du hade på hjärnan: Karamelldansen
Låten du laddade ner: vet inte
Personen du ringde: Soot
TV program du tittade på: Cops (tittar sällan på det egentligen, var bara på på tvn
Personen du tänkte på: Hm, dont know

FAVORIT...
Mat: Älskar kycklingfilé! och turkisk youghurt (och pommes med cheddardip men det får man väl inte ha som favomat)
Låt: Åh så många favoriter, skinny love med bon iver, Schism med Tool, meds med Placebo, Seelenschmertz med Blutengel 4 o'Clock med Emilie Autumn
Sak att göra: Shoppa och mysa
Sport: hatar sport men friidrott är ganska underhållande
Dryck: Strawberry Daiquiri
Kläder: mixar en hel del, dels lolita, men generellt mest kjol + topp eller klänning och over knees strumpor (byxor går oftast bort, och knähöga strumpor, vill att det ska gå över knäna
Film: Det här är en så svår fråga, ja älskar Eternal sunshine of a spotless mind, och Kill Bill 1 + 2 men det finns massa andra jag älskar med
Bil: Bilar är något jag är grymt ointresserad av, men blir väl Volvo i så fall.

ANTAL...
Gånger du varit kär: Svårt att säga, har vart förälskad många gånger men kär kär är kanske 4 eller fem gånger?
Gånger ditt hjärta brustit: Hm två riktiga gånger tror jag
Hjärtan brustit på grund av dej: Haha I dont know, några gånger i guess
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Har en förmåga att dyka upp lite nu och då, kan komma på 8 gånger på rak arm så där
Ärr du har på kroppen: inte så många, de flesta syns knappt

SENASTE...
Bok du läste: Yatzy
Personen du fick mail av: Body Jewelry shop
Personen du fick brev av: Madde <3
Personen du fick sms av: Soot
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Varit ute på stan, bakat, sett på family guy och tagit det lugnt
Var det kul: Helt okej dag
Hur tidigt stiger du upp: För det mesta efetr tolv om jag inte har något särskilt jag ska göra
Gillar du att slåss: Haha vad är det för fråga? nej det gör jag inte
Vad ska du göra ikväll: Inget särskilt, chilla vid datorn

Är du seriös: Ja jag ser mig som en seriös person, fast med mycket humor
Vad är du allergisk mot: Hm, inte så mycket, kan inte ens komma på något
Var har du ont: I halsen
Använder du hårspray: MÄNGDER
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: O.C och Gossip Girl, är även svag för Veronica Mars

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Nej
Är du glad nu: ja
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Tror inte det
Vad dansar du till: dansar helst till ebm och synth
Stockholm är: en härlig och stor stad
Göteborg är: typ världens bästa stad
Kan du sjunga: Inte så bra, tyvärr
Mer värt än guld: kärlek och lycka och mina vänner
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Israel och Japan
Ska bli skoj: Freak show om någon vecka
Ska inte bli skoj: Plugg i guess
Sparar till: Upcon just nu, både biljett och Cosplay
Väntar på: Hår!
Pålägg som gäller: ost och cream cheese
Dagens dryck: Cola Cero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback