Grabbigt värre

Kära vänner! Var ett tag sen jag skrev nu men har ju haft fullt upp i Göteborg sen i torsdags så det har inte blivit något skrivande. Har haft underbara dagar. Bäst var nog fredagen! Club Traget med den utlovade Thermostatic spelningen! Tyvärr tog jag nästan inga bilder alls, dumma mig, när jag ändå hade med mig kameran ju.

I like Magda and Per

I like Bunny and Soot! Vi var btw först ut på dansgolvet. Hatar ju generellt att vaar först ut, känns så..tråkgit...men bara några låtar senare var det fullt.

Gillade den här killen som hade sladdar i håret. Riktigt snyggt.

Var jättekul att träffa Avlant igen! var ett tag sen nu.

På lördagen vard et spelkväll! Spelade guitar hero i mängder och bäst av allt! Super mario på åtta bitars! Det var nostaligi det! Åh vad jag är ledsen för att pappa gjorde sig av med vårat när vi spaffade super nintendo (på samma sätt som han gjorde sig av med super nintendo när vi skffade 64, som att han gjorde sig av med 64 när vi skaffade game cube)
Idag har bara vart en slö dag med lite shopping på nordstanb (nya awsom byxor som jag älskar) Är ju inte byxtjejen egentligen, men är det något jag är svag för så är det pösiga byxor i svart eller militärgrönt! Nu har jag ett par! Wii. Gillar givetvis stuprör med, men det är mer för att jag tycker det är snggt, inte bekvämt.


Inte den bästa bilden, men det var ju inte precis någon av bilderna i det här inlägget.
Har gjort en lista på spotify som heter Hip hop listan. Weird, trodde jag aldrig om mig själv, den består av sju låtar svensk hip hop som jag faktiskt tycker är bra. Det är Promoe (han har jag ju gillat sen jag hörde den där intervjun med honom på p3 och hörde en asbra låt som jag tyvärr inte hittat någonsin igen) Afasi & Filthy, Movits och familjen. Nu ropar mamma att jag ska komma och läsa någon artikel i DN. Kanske skriver emr sen

ps. Var det någon boråsare som läste det där reportaget om nördiga tjejer? Där det stod "att många tjejer gillar cosplay som är att man klär ut sig till sin favoritkaraktär från datorspel" Synd att dom inte kan ha lite bättre bakgrundsfaka. Cosplay är att "klä ut sig" till vilken karaktär som helst, oftast (i alla fall för oss här i väst) från japanska  mangor och animeserier. Visst förekommer det en hel del cosplayande från datorspel men inte om amn jämför med cosplayande från mangakaraktärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback