An event

Up up up! har vart uppe i drygt en timma nu! Det här med att jag skulle gå upp klockan tio gick visst inte så bra. Men kom ändå upp vid elva och tog en lång dusch så jag är nöjd. Torsdagar är bra dagar för jag kommer alltid upp tididgt eftersom jag har så mycket att göra innan jag åker till gbg (egetligen är det inte så mycket, men det är den där duschen, fixa iordning sig (vill gärna ha en timma eller mer) packa allt jag behöver inför helgen och sånt) Sen är torsdagar med bra dagar för det betyder ju Göteborg! Och torsdagar betyder alltid U-church! I <3 my friends. Idag kommer både Vickan och Mumu! Känns jättebra verkligen. Sen efteråt ska jag och Vickan jobba med våra dreads! Hittade mitt svarta hår från när jag funderade på att göra dreads i höstas så jag kanske gör några svarta dreads med (om jag hinner och orkar)

Åh jag fick precis förfrågan om jobb från eventpersonal! Visst det är inte alls säkert jag får jobbet men det var kul att jag blev förfrågad. Jobbet handlar om att promota en ny klädbutik i Västar Frölunda! Känns verkligen precis som min grej! Jag har lätt för att fånga in folk på gatan tror jag, allt handlar ju om att vara charmig, le mycket, få bra kontakt med eventuella kunder (det har jag ju stor vana från McDonalds, så det ska nog inte vara några problem) Åh hoppas. Jobbet är 10 timmar den 4 februari. Håll tummarna för mig! Har precis skickat in och skrivit att jag vill och varför de ska välja mig!

Någon mer än jag som är sjukligt pepp på freak show!!!!

Kommentarer
Postat av: Bunny

III Am IAM!! Blev klar med mina kläder igår :>

Mina cyberlox är falls som jag mixat ihop med dreads. Så ett allt i ett paket ;). Sätter upp dem med en snodd bara

Postat av: Ammi

Åh det låter som ett perfectemento jobb för dig :D (Förresten, Amsi fick jobbet i greklaaaand. Gissa vem som hoppar och studsar av lycka ?)

2010-01-28 @ 20:01:52
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback