Morning

God morgon!
Klockan är tolv och jag har precis duschat och satt på min plattång! Ska åka härifrån runt tjugo i två så jag har gått om tid att göra mig i ordning. Tänkte ha lockigt hår men även ta med rakt så ja kan variera mig på bilderna. Vet dock inte vad jag ska ha på mig men det är väl egentligen inte så viktigt eftersom jag ändå inte ska fotas i mina egna kläder :P
Är dock lite smått nervös att jag inte ska hitta. Har dock adressen och vet vilken buss jag ska ta men det känns ändå lite smått scary eftersom jag inte vet vad hållplatsen heter som jag ska gå av på :S Är i alla fall oerhört nöjd med att fritidskortet gäller hela denna och nästa vecka dygnet runt! Fast ja måste ladda mitt på torsdag, pengar pengar pengar, om man ändå hade mer.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Lycka till sötnos! Kommer gå jättebra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback