Vårskrin

Hello there!
Idag har jag haft en superduper härlig dag med min mu! Vi var på nordstan och köpte nya snygga solglasögon (äntligen hjärtformade, har letat efter det så länge) sen när vi stod utanför struntade jag i jackan och solen sken och det kändes så underbart, vi tom gjorde små vårskrik (fast väldigt tyst) Sen åkte vi i väg till Hängmatan för att lyssna på lite poesi med some friends. Fast så mycket lyssnande blev det inte för vi satt mest och pratade. Supermysigt var det i alla fall!

Igår var vi på monochrome! Kändes askul verkligen och det var ganska mycket nytt ungt folk så jag var jättenöjd. Tycker ju på sista tiden att det känts som att det vart så mycket äldre folk som är där som inte verkar klä upp sig så mycket, och det har jag tyckt vart lite tråkigt men det var mycket snygga outfits igår! Jag åkte till Borås under dagen bara för att hämta upp mitt nya hår som kommit in till Hulta tobak under fredagen! Kändes lite weird att åka bussen in för att åka tillbaka typ en timma senare men det var lätt värt det. Älskar mitt nya hår. Känns dock lite jobbigt att det är lockigt för det har en tendens att trassla tills sig HELA tiden och det är ju det som är det tråkiga med syntet och lockigt hår, det har en väldigt kort levnadstid. Tråkigt för färg är i princip exakt samma som min, längden är perfekt och lockarna är jättefina, ser ut som man lockat håret med en  bred locktång. Dock är det lite för glansigt, det syns ju att det är syntet, skulle egentligen vilja matta ner det lite, alternativt ha mer äka hår i 60 cm för att de ska falla över, i vanliga fall brukar jag ha syntethår som utfyllnad, nu blir det mer som själva huvudhåret, eftersom det är längre än det äkta men det kan jag ju inte göra så mycket åt.

Glömde ta bilder igår på mono. Kändes lite tråkigt, hade verkligen velat ha i alla fall en eller två bilder men men.

Jag och mu i spegeln på hängmattan!

Coola katter på Nordstan!

Två små kortfilmer från helgen

Idag på nordstan:


Kommentarer
Postat av: mitsukai

Sötnosar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback