Arg

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

Jag har hur länge som helst kämpat med "attack of the fishermen" på COC. När jag äntligen äntligen tagit mig igenom alla rum, lyckats blockera den trasiga dörren och ska ta mig ut genom ett fönster så visar det sig att man inte bara kan hoppa ner. HUR SKULLE JAG KUNNA VETA DET? Så jag dog. Seriöst jag är så arg så att jag skakar. Jag kanske måste sitta en timma till och göra om och göra om innan jag kan ta mig hit igen och sen har jag ingen aning om hur ja ska ta mig ut genom fönstret liksom. Måste antagligen hoppa till ett annat hus eller något för rakt ner kunde man inte hoppa. Fy vad irriterad jag är.


I HATE IT I HATE IT I HATE IT I HATE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men aah, hur läskigt!! Satt ute på balkongen och pratade med Suzie, min flatmate, vi satt och pratade om spel och hon berättade att hon spelat CoC och pratade om precis det stället du beskriver ovan och hur svårt det var och att hon aldrig lyckats hoppa över till andra sidan efter att ha stängt och blockerat alla dörrar! Vad läskigt, precis efter att vi pratat om det går jag in här och läser ditt inlägg, haha, vad läskigt. Vad är oddsen liksom? :P

2010-05-25 @ 19:25:46
Postat av: sebastian

call of cuthulu eller ?? =D det är läskigt som tusan komer inte förbi när jag blir jagad XD

2010-05-27 @ 01:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback