Nails

Ni anar inte hur trött i fötterna jag är efter dagens arbetspass!
Helt sjukt trött. Fötterna är trötta som få men jag tror att vi fick cso! Och fick vi en bra så kommer alla som jobbade få biobiljett! Det känns ju inte helt fel

Tittade in på söta Beccis
blogg innan och fick se att hon hade lagt upp en tutorial på hur man gör sina egna acryl naglar! Det är ju något jag har varit sugen på hur länge som helst. Då får man liksom exakt så långa naglar som man vill ha i exakt den nyansen man vill ha :D
Så jag slängde ihop en egen liten lista på saker man behöver och som man kan köpa på ebay för under hundralappen!



Först och främst så behöver man ju acrylic liquid, det är det som utgör basen, sen om man inte vill ha naglarna helt genomskinliga, så får man blanda ut med glitter i valfri färg. För att naglarna ska kunna bli längre än ens egna behöver man nail formers, finns både som sticker och som såna som går att återanvända. Jag skulle föredra såna som går att återanvända (se bild i mitten) och sen är det en del annat smått och gott som behövs. Men är ni sugna så gå in på Beccis blogg, där står det väldigt utförligt hur man gör, men bilder och film, annars kan man ju kolla youtube. Och ska ni handla från ebay; sök på saker som acrylic liquid, acrylic powder, acrylic brush, acrylic primer osv!

Kommentarer
Postat av: Linda

fin header:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback