Dag 11

Idag har jag fått hem två av de tre smycken jag beställde.

Vi börjar med halsbandet!
Det är en ganska stor katt i svart med en söt rosett med strasstenar i form av en rosett runt halsen. Även kedjan är svart. Allt har gått bra. Jag betalde den 17 och de skickade iväg den den 18 vilket är jättebra! I paketet fick jag även med en liten bild på säljaren där det typ stod att han hoppades att jag var nöjd och att det bara var att höra av sif ifall det var något jag underade över. Ganska sött faktiskt! Halsbandet kostade runt 20 kr. SUPERBILLIGT!


Stockbilden vs min bild! Väldigt lika som ni ser!

Jag köpte denna från
Luckystarq. De har inte det bredaste sortimentet men en hel del söta billiga smycken och även lite hårprodukter. Kolla in vetja!

Jag har märkt att mitt betyg på de flesta köpen är ganska lika varanda, men det är mest för att det har gått bra med de flesta så det finns inte så mycket annat att skriva.

  • Pris: Fem av fem. Vad annat kan man säga om ett så sött smycke för så lite pengar!
  • Frakt: 11 dagar. Ja har inte så mycket att säga om det, det är varken snabbt eller långsamt.
  • Fraktpris: Gratis! Bästa enligt mig.
  • Service: Inget att anmärka på
  • Kvalité: Tja, den är av plast, ser väl inte ut spm något som kommer trilla sönder direkt men går det sönder skulle det väl inte förvåna mig så där jättemycket. Men de smyckena jag har köpt på ebay hittills har varit samma kvalité som H&M eller dylikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback