Ebay

Just nu väntar jag på hela 20 saker saker från ebay!
Mamma som betalat nästan allt och det var verkligen saker jag behövde;
Lite tröjor och klänningar, nån halsbuk, en del smycken, leggings, mer fransar, hårband, lite smink och midjebälten.

Tänkte jag skulle göra som så att jag skulle ha som mål att göra en liten review på varje sak jag fick hem, typ lägga upp en bild, säga hur många dagar det tog att få hem dem, något om kvalitén och så givetvis en länk till storen.


Ett axplock av de jag beställt!
Har ju aldrig gillat leggings egentligen, har liksom inte fattat vitsen med något som är som strumpbyxor - fast fulare, har dock insett att det nog mest är nylon leggings jag inte tycker om, på mina ben ser det verkligen fult ut, men har insett att ett par lite tjockare leggings till en overseizad tshirt eller tshirtklänning kan vara riktigt snyggt! Dock är jag inte förtjust i att använda det till kjol eller mer finare klänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback