Frilly stuff

Nu har jag varit duktig och sökt jobb.
Dels på Elgiganten och dels till en liten fotobutik.
Jag hoppas verkligen på det sistnämnda men förväntar mig egentligen ingenting alls.
Sen sökte jag lite for the lulz jobb som provmodell på Lindex. Det hade vart askul men tror inte jag platsar där riktigt. Och sen sökte jag till butiksbiträde till H&M med. Men ett sånt jobb kan man ju titta i stjärnorna efter.

Nu känner jag mig helt slut. Tänk att det är så krävande att skriva CV och personliga brev och ha sig.
Kände att jag behövde trösta mig lite och beställde den här darlingen som jag velat ha ett ganska bra tag nu


Egentligen hade jag helst velat ha den i rosa men det är så ju svårt att veta om den rosa nyansen går till mitt hår eller inte om man inte har tyget framför sig så det kändes onödigt att chansa liksom.

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Hur har du råd med allt egentligen <3

Postat av: mitsukai

jotack <3 Ebay är farligt ^_^

2011-02-11 @ 19:37:49
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback