Myskväll

Hade megamysig kväll igår!
Jag, Svanis, Bea och Karino hade filmkväll. Lite senare joinade även Sootkatten. Galet mysigt.
Vi tittade på I rymden finns inga känslor. Hm, inte riktigt min favofilm direkt men den var lite småmysig.
Efter det blev det mest family guy, american dad, godis, ananas, mango, popcorn och dricka.
Väldigt lyckad kväll^_^ Tyvärr tog jag inga bilder alls :(

Fick även hem lite smått från Kreepsville som jag beställde häromveckan

Jättedålig bild i know. Har i alla all velat ha de där cleaversspännerna ett bra tag så nu är jag mycket nöjd.

Idag händer det inte så mycket.
Vixs har åkt hem så ja har lägenheten för mig själv. Tänkte försöka orka mig ner till tempo sen för att plocka upp ett paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback