Jobb

Åh ni anar inte hur trött jag är i hela kroppen. Och vilken huvudvärk jag har.
Det känns galet jobbigt att jag ska jobba nio timmar idag igen. Men jag måste säga att tio-19 var bättre än tolv-nio. De första fyra timmarna gick ganska fort och då var det bara fem kvar. segast var det mellan fem och sju tror jag.

Men jag är verkligen stolt över mig själv som klarat av det här. Ni anar inte hur mycket ångest jag har haft, hur jag har våndats och trott att jag nog inte skulle klara av det. Det har liksom inte funnits i min verklighet, att jag skulle kunna ta mig igenom så många långa pass. Men nu har jag i alla fall klarat två! Vi får se hur det ser ut idag. Söndagar brukar vara ganska tunga, massa saker som är slut och mycket folk som är på hemresa (jobbar ju vid motorvägen så det är alltid massa resande hos oss)


Vad tror ni föresten om directions silver toning? Är det någon som har testat den?
Jag har ju använt deras white toner ett tag nu och tycker att det lätt blir en lite grådassig ton av den. Jag har inget emot silvertoner, tycker det är skitsnyggt,  men ska det vara det så ska det vara jämt över hela håret enligt min åsikt och inte bara lite grådassigt.

Silver

Kommentarer
Postat av: Bunny

Jag har aldrig fått till det så att det typ syns :P. Vet inte varför. kanske för jag har blandat vitt och grått. Kanske blir anerlunda om man bara tar grått.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback