text

Hjälp vad den här dagenförsvann fort!
Klockan är redan tjugo över nio och jag har bara latat mig sen jag kom hem från liseberg. Tittat på film och lyssnat på radio.

Innan så började Viggo hosta eller nysa en massa, det såg nästan ut som om han inte fick luft. Ni anar inte vilken panik jag fick. Han tar ju medicin varje dag som är vätskedrivande pga av att hans hjärtfel ger honom ökad risk för vatten i lungorna. Och Alexandra hade sagt att just nysningar kunde vara ett tecken på vatten i lungorna. Så tja, ni fattar hur rädd jag blev. Satt och grät med honom hur länge som helst efter att han hade slutat (och Soot hade lugnat mig på telefon) troligtvis var det ingen fara alls men det var ändå jätteobehgaligt.


Bild från innan idag, liseberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback