White toner

Beställde precis hem två stycken burkar med white toner.

Känns mysigt att kunna beställa från directions igen. Det känns liksom så "hemma" med de där små burkarna och konsistensen och allt.
Saknar verkligen mitt röda hår just nu. Sånt där går i vågor, hela tiden. Men det är alltid värst när jag ser bilder från förr eller andra med samma färg. Men jag ska inte färga det nu. Tänker låta det bli typ silver blont, över hela håret, just nu är det ganska många nyanser, haha. Bunny sa att efter drygt fyra toningar sitter det som berget. Ska kanske dock lägga i en liten röd slinga nånstans i håret med^^ WIN! Ska springa in och köpa en burk på shock i veckan med, det tar ju alltid lite tid att få hem från UK.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Jobbar imorn med och sen åker jag hem till Gbg på kvällen. har en uppsatts att ta tag i som ska vara inskickad med post senast torsdag så jag har en del framför mig nu i veckan. Ska försöka få hem lite studielitteratur med tänkte jag. Vickis och jag har redan beställt två böcker i alla fall ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback