Sjuk katt

Fortfarande jättesjuk.
Har en sån fruktansvärd huvudvärk.
Försökte städa lite innan men blev så yr att jag var tvungen att lägga mig ner.
Fick i alla fall nästan ordning på vardagsrummet.
Var tvungen att sjukskriva mig idag. Kändes inte alls kul med tanke på att det var min enda tid på hela den här månaden.
Men vad gör man?
Man kan ju inte stå med illröd rinnande näsa framför gästerna.

Idag är Soot och HP o c:o på Ullared. Hade gärna följt med men det fanns inte en chans att jag hade orkat, och hade jag vart frisk hade jag ändå jobbat.
Bad dock Soot köpa med sig lite småsaker som ny blekning och sånt. Vill vara så snygg som möjligt inför IAMX och Stockholmsresan nästa helg med Annalove. Ihp vad jag längtar till det!

Nej nu ska jag ta och göra lite vam nyposoppa. Har ingen aptit alls, men det ska nog slinka ner :)

Kommentarer
Postat av: BECCA BABYCAKE

sv: färgade precis bort det rosa! så det känns lite drygt att färga tillbaka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback