Mjaaau!

Igår när Jesper kom hit hade han med sig en supersöt Hello Kitty julkalender!
I was happy katt! Ska man ha en kalender kan man ju lika gärna ha en rosa och söt ju!
På det så hade han med sig en flaska Chapman Hill för att fira att jag fått ett nytt jobb!
Fast nu verkar det inte som att jag kanske får deti alla fall eftersom de inte har hört av sig.

Jag var i alla fall på intervju i en liten mysig frukt och grönt butik i Lindome där ägaren i princip ville anställa mig med en gång men tydligen så tillhörde jag fel "prioriterad" grupp från Af så han skulle kolla om det gick att lösa. Hoppas hoppas! I så fall har jag liksom en halv tids tjänst och ett jobb att gå till varje dag mån-fre 15-19. Butiken var verkligen supermysig och det verkade som ett väldigt soft jobb så jag kan nog trivas. och tänk bara att kunna ha på sig vilka kläder som helst på jobbet och möjligheten att få ha håret utsläppt! i like!

Idag blir det u-church. Vickis och jag ska åka alldelels strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback