Don't



En av de saker jag avskyr mest är när folk på stan eller folk jag knappt känner tar på mitt hår.
Som att det vore okej bara för att det är i en extrem färg. Jag har, sen jag var en liten liten flicka, hatat när folk tar på mitt hår, framförallt folk jag inte känner, så ni kan ju ana hur det känns när folk på stan får för sig att göra det bara för att de tycker mitt hår är fint eller coolt.
Det är ju fortfarande hår! Hår är alltid hår, det kommer kännas likadant som alla andras hår. Strukturen ändras ju inte för att jag har rosa hår! Hur svårt kan det vara att fatta det?!?

Om jag skulle ge en tjej på stan en komplimnag för hennes klänning skulle jag aldrig få för mig att dte är okej att dra lite i klänningen bara för att jag tycker den är snygg.
Jag förstår faktiskt inte varför folk inte fattar att det är ett intrång.



Sen är det givetvis skillnad när dte är en vän som tar på mitt hår eller så. Jag älskar att bli kliad i hårbottnen eller när någon nära leker med en lock så ingen utav mina närmaste borde känna sig träffade av det här<3

Kommentarer
Postat av: althea

Gör folk verkligen sånt!? Bara tafsar på en?

Enda jag vart med om är små barn och tanter som pratar om mig/med mig om håret..

Postat av: mitsukai

Usch, håller med till fullo!

Och ibland frågar de ju inte ens utan man bara känner hur det drar till.. MORR

2011-09-08 @ 00:48:54
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Katrin

Haha det där känner jag igen! Värst är att de finns vissa som verkligen drar o gör narr av en bara för man har en "annorlunda" färg..

USCH på sånna människor. Tack o lov att jag slipper sånt nu!

2011-09-09 @ 20:12:40
URL: http://erosedcrystals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback