Myskväll!

Håhå!
Har haft en så mysig kväll med Vixs och firat hennes födelesdag bara vi två. Tog in rosten hit och köpte bröd, kakor, popcorn och överraskade henne med ett uppdukat bord väl lagom till honom kom in.
Så nu har vi suttit i flera timmar och tittat på Paradise Hotel och bara myst.

Innan dess började jag skriva på min packlista till London och tog fram resväskan och började faktiskt packa lite smått.
Kände att jag lika kunde packa ner lite tshirtar och likande som jag ändå inte kommer använda i veckan. Det gäller att packa smart nu så man får med sig allt hem sen. Min väska är heller inte den största men sattsar på att ta med ett stort handbagae och trycka ner så mycket kläder som möjligt där på ditvägen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback