Helgen

Vilken härlig helg jag har haft!
Startade upp med awesome dag på Universeum med Jesper och avslutade på maskeradförfest hos Svanis!








Måste bara säga att jag äslkar den här klänningen som jag fick av mamma!
Den känns så romantisk och fin!


Sen på kvällen bar det av till Svanis!
Var riktigt längesedan jag var där och det var så mysigt!
Massa nya och gamla ansikten!


Jag var kanin! Åh vad jag älskar de här öronen!




Cissi, Pontus och Joakim!
Cissi och jag hade likadana mobilskal! Och hette samma sak! Vad är oddsen för det? När hon sen kom till mitt McDonalds dagen efter hade hon likadana skor som jag med har!





De sista bilderna är från @ Louise Carlsson

Jag hade en fantastisk dag och kväll men det blev tyvärr inget frek för mig. Hade gått upp väldigt tidigt några dagar i rad och skulle jobba på lördagen efter. Det värsta jag vet är att gå på klubb när man känner att man egentligen bara vill sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback