Egentid

Efter att ha jobbat ett trevligt pass på McDonalds har jag hela lägenheten för mig själv.

Jag har ju under de senaste åren avskytt att vara själv och har absolut varit i behov av att träna på att inte klättra på väggarna bara för att jag har en ensamkväll.
Jag vet att alla männiksor behöver egen-time men jag har varit väldigt bra på att ignorera det behovet hos mig själv.

Hur som helst så ser helgen lovande ut, kanske blir en liten utgång med några från jobbet på fredag och sen på lördag blir det megautgång!

Igår umgick jag och Soot och Linda och det var riktigt trevligt! Synd att jag inte tog några bilder från poolparyt!


Här är i alla fall en bild på mig vid väggdekoren som jag gav Soot i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Vix

mjau!

2012-03-30 @ 10:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback