Dag 10

Så det andra smycket jag fick hem var det söta armbandet jag beställde!

Det skickades samma dag som jag köpte det är hälften pärlor och hälften gyllne små ringar som sitter tätt tätt ihop. I mitten sitter en gyllne rosett med! Jättesöt! Jag har verkligen varit i behov av lite mer armband. Det blir aldrig av att jag köper sånt annars. Armbandet koastde endast en dollar (!) och frakten gick på en dollar till så det hela kostade ju bara runt 15 kr.


Min egen bild. Stockbild finns
här.
Jag köpte den ifrån Fashion value store och den finns både i guld och silver. De säljer mest smycken men även lite kläder.

  • Pris: Inget att anmärka på. Fem av fem.
  • Frakt: Det hela gick på tio dagar så jag är nöjd.
  • Fraktpris: en dollar, ca 7 kr, det är riktigt bra det.
  • Service: Allt har flutit på bra.
  • Kvalité: Inte topp kvalité, men det förväntar man sig inte när man köper något för 15 kr heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback