Provmodell - Lindex

Wow
Jag tror jag precis fick jobb som provmodell på Lindex!!
Hur bra känns inte det?

Jag vet inte om det är någon som minns att jag för ett
tag sen sökte det jobbet
men mest på skoj, trodde aldrig jag skulle få det.
För några veckor sedan fick jag ett mail, Tack för visat intresse men vi har valt att ge tjänsten till någon annan...
Det förvånade mig inte ett dugg, därför blev jag megaförvånad när det ringde en kvinna från Lindex och väkte mig.
Det dumma är att jag var så trött så jag är inte helt säker på vad hon egentligen sa.
Kvicknade dock till rätt fort och vet att jag ska dit nästa torsdag på ett möte för att skriva in mig och få mina mått tagna!!


Wiii!!! Det känns så himla kul.
Visst det är inte fotografering och sånt men det är ändå provmodell och desutom åt ett så etablerat företag som Lindex!
Känner mig så himla glad nu verkligen.
Vilken underbar start på dagen

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Åh vad skoj =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback