Tell me your secret

Det är så sällan ja skriver här, konstigt nog har jag nästan glömt bort hur det var att skriva dagbok. när ja va mindre skrev ja dagbok jämt, i alla fall i högstadiet, sen blev det mindre och mindre när ja började gymnasiet, skrev dock en massa i min dagbok på helgon. helt plötsligt kunde ja lixom låta hela världen ta del av mina tankar- på gott och ont. inte för att hela världen läste den, men möjligheten finns ju. vem som helst i hela världen kunde om dom ville ta del av det ja skrev. en ganska skrämande tanke.

hur som helst så skriver ja inte så mkt nu, varken i min hemma-dagbok, en rutig en med en påklistard bild av Kikyo och Inu-yasha som kysser varandra, eller i min dagbok på helgon. eller i min dagbok här, min blogg. men ja ska försöka börja igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback