The make-up gone away

Well well, tänkte ja skulle försöka börja tycla om mitt ansikte utan smink, eller kanske inte tycka om, men iaf stå ut med. många gånger hemma på helgerna när ja inte ens går utanför dörren, eller de är ju itne alltid på helgerna menn men skitsamma så sminkar aj mig bara för att ja inte står ut med mitt fula, osminkade ansikte, så ja tänkte att ja åtminstånde skulle försöak stå ut med detta,

Hur ska det här nu gå till ? jo ja tänkte att man först får försöka vänja sig av med att ah massa smink jämt, man kan ju ha lite smink, ja tycket tex att ja är ful utan eyeliner, asså mascara bara mascara ger nästan en osminkad look på mig vilket är lika med F-U-L-T, så iaf så ska ja den här veckan inte ha så mkt smink, utan typ som ida, lite puder och mascara, kanske läppstift, kanske inte. vi får se, det är ju ögonen som är grejen typ. och det känns rätt ok.

Ja ja fattar att ja kanske verkara jätte löjlig å patetisk m.m. men då får ja väl vara det. ja försöker ju iaf göra nått åt det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback