Love

Ett år. Micke å ja har vart ihop i ett år, det känns så himla underbart å ja älskar hnm fortfarande så mycket. Ja längtar efter hnm nästan jämt, min fina pojke!
Vi ahde en mysig dag i gbg, gick å strosade lite i affärerna och sedan kidnappade ja hnm till Jul på Liseberg och det va jätte mysigt! Hann springa in i lolita träffen lite i alla fall, kändes lite tråkigt att missa, alla va sååå söta. men ja ville ju självklart spendera kvällen och dagen med min älskade Micke, sen åkte vi hem till hnm och myste å såg på simpsonfilmen och lite annat! Det va hemskt trevligt, men det va trevligt att ha hnm för sig själv i Gbg på vår stora dag!

Jag är på platsen dom kallar lyckan
jag har varit där ett år nu
jag vill aldrig där ifrån



 
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback