Run

Julen närmarar sig verkligen med storsteg, jag har dock alla julklappar under kontroll^^ det känns väldigt skönt, allt är inslaget och ligger i min lilla tomtesäck! Nästan allt är klart i skolan också, hade mitt religons förhör och det gick ganska bra utan att ja ahde pluggat, vet att det va några småsaker jag inte kunde, ok för mycket kanske, men kristedommen kan ja ju utan och innan, det var islam som inte satt helt om man säger så! Performancet idag gick jätte bra! jag är helnöjd! kommer lägga upp bilder på miaka.bilddagboken.se för er som vill se bilder därifrån. Måste bara ta itu med dne där teatern snart, innan jag har glömt bort allt helt och hållet. Sedan har vi föreställning på torsdag och jag börjar bli lite nervös, men min roll är ju inte så jätte stor och replikerna sitter ganska bra, får traggla lite mer bara! Annars är det färdigt, jag fattar inte att det bara är en termin kvar på hela min skoltid, det känns väldigt konstigt. Sedan är det verkligen över med ungdomstiden känns det som, jag vill inte bli äldre nu

Let me stay here

Jag vill inte bli mer vuxen, det räcker nu, mitt liv är perfekt jag vill itne tänka på jobb, familj, vanligt liv, jag vill vara vild och galen och fri.

Kommentarer
Postat av: micke picke

titta jag läser ^^

2007-12-20 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback