Jag...

jag tänkte att....

ja vet itne vad jag tänkte... hade svårt att sova i natt.. försov mig.. har ont i halsen... håller nog på att bli riktigt förkyld. Cellon gick ganska bra ida. trotts att jag inte hade hunnit öva i helgen.. men hon är ju så snäll min cello fröken. tycker verkligen om henne....


jag saknar dig
mer än du tror kanske

ska ha teater snart. har sån huvudvärk. är inte alls på humör för det. ska på det där mötet ikväll. d blir nog rätt kul. ska bli kul å få läsa sen på utställningen.... det är ju en bra text, spikarnas lovsång

lyssna till sången från golgata
hammarslagen ekar än idag
jag är så tacksam han tänkte på mig
när jesus dog
drogs ett streck över min skuld

du är förlåten
du är förlåten
du är förlåten
du kan gå fri
du kan gå fri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback