All dressed in white

jag och Micke var i Alingsås i helgen och det var jätte mysigt^^ Vi skulle se Avatar för micke känner en i bandet lite, det va jätte trevligt i alla fall! jag tycker om sådana tillställningar, det finns en sådan gemenskap och tillhörighet när man är med människor som har lite samma intresse eller iaf har valt en alternativ klädstil/livstil och jag tycker om det, att få känna mig som en i mängden ibland, plus att jag älskar att kolla in olika männiksor olika sätt att uttrycka sig med genom sina outfist och kreationer. Det är så kul, för det ligger, många gånger, dock inte alltid så mycket bakom kläderna och varför man bär dem. Jag blir alltid lika pepp när jag är på sådant, även om musiken är dålig, men musiken va rätt ok, dessvärre lyssnar jag ju inte på så mycket death och black, för mig är ju halva grejen att komma ut och kolla på folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback