Gutless

hunger är ett sätt att kontrollera sig själv.
jag blir jätte stolt över mig själv om ja är hungrig men kan stå emot frestelsen att äta mat.
Då känner jag mig riktigt duktig. då har jag verkligen FULL kontroll över mig själv
jag hatar att äta för man känner sig så tjock när man äter
i alla fall när man äter mat
det är lustigt det där med att ja inte känner mig så fet när ja äter godisimage5
men mat det känns så hetisgt
folk i matsalen som lassar upp massa mat och vräker i sig
jag mår dåligt av det
och så mår jag dåligt när jag har ätit
det var inte så innan
då kunde ja äta mat men ändå inte få skuldkänslor
men om ja äter mig mätt nu för tiden så känner ja mig jätte fet så ja har nån fix ide om att aldrig äta sista biten
jag KAN verkligen inte
i så fall får ja tvinga i mig
spelar ingen roll om maten vart god
sista bien äcklar mig
det tyder på dålig karaktär känns det som, att äta upp ALLT man har och lixom inte kunna behärksa sig alls
bara ätaätaäta
fetfetfet


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag känner mig också fet och dålig när jag
känner mig mätt.. Jag tänker bara "men nej!
varför var jag tvungen att äta så mycket!?"
Usch..
Men Cissi, du behöver verkligen inte känna
dig fet eller något! Du är jättefin! Kramis

Postat av: Miaka

Tack! du är Jätte fin Sandra! du behöver heller inte tänka så^^ konstigt hur männiksor tänker ibland...

2007-11-27 @ 21:13:23
URL: http://miaka.blogg.se
Postat av: Isabelle

Usch ja, det är så fruktansvärt svårt. Sjukt att man inte inser sitt eget bästa. Men enda sättet är nog att försöka äta ändå, finns ingen annan väg ut och man vet ju att man inte kan fortsätta att äta lite för alltid. Ju förr dess bättre, tror jag. Eller vill tro i alla fall. ^^

2007-11-28 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback