Miss World

Jag ska klara av det här^^ vad som än händer så ska jag bli en duktig flicka. jag ska äta rätt, sova rätt, inte stressa så mkt, jobba mindre på McDonalds och försöka ta det lungt. jag ska städa mitt rum och jag ska vara snäll mot mina föräldrar. jag ska försöka vara mogen och vuxen och inte självisk och barnslig.

jag ska ta ahnd om mig. då ska dom få se,
då ska dom få se att jag kan.


jag är inte bäst i världen jag för itne allt rätt men jag kan

i alla fall försöka

och det gör jag!


I am the girl you know

so sick i can not try

i am the girl you know i

lie and lie and lie....



...NOT

sådan är jag INTE


Kommentarer
Postat av: Ammi

You can do it!

2007-11-28 @ 15:54:15
Postat av: Miaka

Lets hope so^^ tack för att du finns!

2007-11-28 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback