Glamour, our love is perfect

Ok, nu vet ja att du älskar mig mer än du älskade henne. att ja inte förmått mig fråga det inna, men det var så härligt att få prata me dig om det, tillslut! och det där du sa om att vårat förhållande är på en helt annan nivå och att du inte ens kan jämföra det med det andra, det känns så bra, det får mig att känna mig som din största kärlek. för ja älskar ju dig så mkt att det gör ont!

Jag har ju ändå på nått sätt känt mig underlägsen och inte lika bra å sett henne som nån slags supergirl som amn inte rikigt kan leva upp till, fast aj vet att hon behandlade dig så dåligt och att ja har vart så arg över det, och trots att du har sagt att vi har det bättre gång på gång har ja ju faktiskt inte släppt det! men nu vet ja, hon förtjänade verkligen inte dig, ja fattar inte hur man akn göra så mot nån amn älskar, emn samtidigt att förlora dig, det måste ju ändå var det värsta som kan hända en, för du är ju världens mest underbara person!

Och ja älskar dig, ja äslakr dig så sjukt mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback