En vanlig vinterkväll

klockan är halv tio och här sitter jag och väntar på Madde, vi ska göra ett bildspel till en låt till Gudstjänsten imorgon, det borde väl inte ta så himla lång tid men det vore skönt att få det gjort, saker brukar ju alltid ta längre tid än man tror. men men. det är nog ingen större katastrof. Va på stan innan med Madde och Chribban, vi va inne på lindex en evighet för typ alla de saker ja skulle ha va slut och då fick jag så klart värsta beslutsångesten, men det slutade med ett puder i alla fall och lite andra småsaker. Sen blev det fika och nu sitter jag här i min ensamhet. Lyssnar på tool och kollar bilddagboken. Nätet är verkligen sjukligt segt just nu, hoppas det blir bättre sen för vi måste hämta massa bilder från nätet osv.

Imorn ska jag dock verkligen plugga har ett arbete om Ester som MÅSTE in på fredag och det vill jag inte tänka på mer sen över lovet, det är nog med tentan och Brunos pm. Morr på plugg säger jag bara. Sen blir det jobb på donkan  på fredag, tråkigt tråkigt, det kommer vara mängder av människor och ja ska jobba lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback