Julfesten ftw

Nu sitter vi här, jag, madde och Jossa och förbereder, Madde håller på att redigera en film om lärarna, jag har satt mig vid datorn en stund efter ett hårtpass av att göra girlanger av tomteskum och Jossa roar sig med att skaka en burk med tomteskum! Jag och madde och Jossa spelade in en tribute till O.C innan som vi ska visa upp imorn, den var rätt flummig och jag tror det är en hel del som inte kommer fatta nåt (särskilt mitt och maddes psykbrott :P) men jag lovar, det kommer komma upp på youtube (så fort det här nätet tillåter vill säga) haha ja dog av skratt när jag såg den slutgiltiga versionen!

Innan va vi och handlade massa mat, typ 50 l julmust, tio liter glögg, 15 liter gröt, 18 liter mjölk och massa annat, i slutet va jag nästan rädd att pengarna inte skulle räcka, men det gjorde den, fick tom typ 300 kr över.
sen vet jag fortfarande inte va jag ska ha för kläder, prövade bägge innan och den rosa känns ju helt klart mer nobel, men nu vart jag så pepp på korsett och goth, usch va jobbigt >.< Men attributen känns bra i alla fall :P sitter här med spolar i hela håret och ser jättefin ut :P (eller inte) men jag hoppas på fina lockar imorn i alla fall. hade en del av löshåret i spolar förra natten och de lockarna blev jättefina, resten av löshåret ska jag ta och locka med vanlig locktång^.^

Nej nu ska jag nog återgå till arbetet
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback