News!

Haft en alldeles underbar dag! Den började väldigt bra med att jag åkte in till gbg för att bli intervjuad av en frilansare som ville göra ett reportage om lolitastilen, om vad det är, varför vi har det, hur man börjar, vad det betyder för oss osv! Så jag och Evelina blev intervjuad, och det blir förhoppningsvis publicerat i GP så småning om, eller det var i alla fall hennes tanke att sälja det till GP.
Så hon bjöd oss på en fika över en låååång intervju, det va jättekul eftersom man verkligen kände hur intressant hon tycke det va och hur genuin hennes undra faktiskt var! sen blev det fotografering i Nordstan och det va hemskt kul, men man blev rätt utittad, dock va det rätt kul^^
Gha jag älskar verkligen att stå framför kameran, hade velat hålla på hela dagen! hoppa verkligen bildera blev bra! En stund efter, senare när jag lämnat av Evelina ute vid brunsparken kom det fram en kille och sa att han sett oss där inne, och undrade va vi höll på med, om jag var modell osv, det kändes rätt kul :P ser verkligen fram emot att få läsa artikeln sen!

Senare kom Micke in och vi gick och åt mat, sen bar det av till Borås igen då vi skulle kolla på lite poetry slam, hemskt mysigt! Och nu ligger jag här i min säng, imorn blir det jul på liseberg och shopping och mys hemma hos Micke!

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback