Team

så va året snart slut, det är helt otroligt va fort den här terminen har gått! men jag är hemskt nöjd med den, dock lite mycket plugg nu att ta tag i! men men det får bli efetr det här året. Julen är jag hemskt nöjd med, massa fina klappar och mys. precis som julen ska vara. Nu sitter jag här och försöker tänka igenom vad jag ska ha med till team. Åker på läger i oskarshamn i morgon. blir dock bara några dagar då ja och Vixis ska fira nyår hos pilgrim! det ser jag verkligen fram emot, men det blir ett himla massa åkande de närmsta dagarna.

idag var jag och Micke och åkte skridskor, jag är ju inte precis världsbäst på det, och saken blev inte bättre av att en miljon dåraktiga småungar åkte samtidigt, jag och micke var typ de enda ungdommarna där, och eftersom ja inte va så säker på isen och knappt visste hur man väjar undan om det kommer en unge i vägen så blir det ju inte så att man tar ut svängarna så jag höll krampartat fast vid Micke medan vi åkte (läs: han drog mig) varv på varv så nära kanten man kunde komma. Men jag skulle gärna göra om det, men helst på en sjö eller så där det inte finns så mycket människor och med termobyxer eller nåt så man inte behöver slå sig så mycket om man trillar. Lolita är kanske inte världensbästa skridsko-outfit, i alla fall inte om man inte kan åka så bra :P

Min väska är mer eller mindre fullproppad med sammetskläder just nu (att det ska ta så mycket plats) att jag inte har plats för något annat, får ta med mig så lite andra kläder som möjligt till team, ska ju bara vara där sön-tis så det borde inte vara några problem men sen är det ju massa andra saker som ska med, smink, locktång, hårspolar osv... Hoppas verkligen inte ja glömmer nåt nu,

nej nu ska jag ta och återgå så jag och Gurra hinner se lite på rose red sen i alla fall.

ta hand om er
:*

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad sött med en skridskoåkande lolita <3

2008-12-27 @ 23:51:14
Postat av: Miaka

haha kanske det :p tack

2009-01-04 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback