Jews

Håhå, snart måste ja sätte mig och plugga judendom, har prov imorgon! det går säkert bra, så fort jag kommer igång med plugget vill säga. Har haft en ganska bra dag hittills, fick sluta lite tidigare från teatern och drog ner på knalleland med Ammi och Mel, det va jätte mysigt och nostalgiskt, vi satt på Mcdonalds så klart, haha Cause we are the M.A.C! Sen gick vi å kolla kläder, vårkollektionerna har ju börjat komma och det är ärligt talat väldigt lite som tilltalar mig,d et ända jag vill ha finns på H&M:s barnavdelning hittlis, men men, har beställt en klänning nu i alla fall! Rosa, tänkte ja skulle bli liiiite ljusare till våren, längtan brukar ju alltid komma. förr eller senare!

GHA, va ja vill va blond just nu, vi gick alla tre och suckade efter ljusare hår innan, shit va fint det skulle va, men men, jag lär väl itne bli blond på en tio år. Jag trvis ju i svart, det är inte det, det är bara ibland som ja så himla gärna vill vara blond igen.

nej nu måste ja ta itur med judarna

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Eller hur, det är verkligen jättetråkiga kläder i vår. Så trist.

2008-02-29 @ 15:15:21
Postat av: Miaka

ja så himla tråkigt verkligen

2008-03-06 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback