nationella

Okej, vi har nationella imorgon och jag kan typ ingenting, jag har dock satt upp som mål att ja ska kunna pq formlen (vilket ja typ redan kan) och QX+M forlmen innan jag går och lägger mig. måste även  städa mitt rum inann Nea kommer hit på fredag! Åh va mysigt vi ska ha, film och godis och tjejsnack (och synthmusik, som nea sjäv sa, när ja insåg att hon iinte va 18 och min planer på bunkern föll samman,) Jag ville sjukt gärna gå på bunkern och det känns tråkigt att missa, men men, det kommer fler chanser.
Hade gärna gått på saturn på lördag, men Isa sa att det brukade vara rätt segt, om man jämför med monochrome, men men, eftersom ja antagligen ska åka till Finland (>_<) på söndag funkar det ju itne riktigt, eftersom vi åker så pass tidigt och då måste ja ju sova hemma, host host. Skönt det vore om man hade nån tigth vän i Göteborg man kunde sova hos, visst ja känner folk, men det är ju itne precis mina närmaset vänner ju... men men. Sånt ät livet.

Nej nu slutar ja snart ska bege mig ner åt skåpen, vill ju itne missa bussen

Kommentarer
Postat av: Bella

kx+m heter det cissi! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback