Skapande

Ibland tror jag inte folk förstår hur viktigt det är med kläder och hår och smink för mig. folk tror att det är något jag gör för att, tja för att jag är, ja aj vet inte ens. Men grejen är att det verkligen är mitt största intresse. Jag älskar att hålla på med kläder och hår och smink. Jag har hur mkt hår som helst som ja älskara tt hålla på med, och jag älskar att kombinera kläder och få ihop en perfekt outfit! För mig är det kont och jag är själva "målarduken" kläder smink och hår är mina redskap. det är mer en en hobby eller ett tvång eller en stil. Det är mitt absolut största intresse,d et jag lägger ner mest tid och pengar på what so ever, därför blir jag så ledsen när folk inte tar mig på allvar. Som idag vid midagen så pratade vi om att ja lägger ner så mkt pengar på hår, och då beklagade jag mig över att ingen förstod hur viktigt det är för mig osv, och så jämförde dom det med Gustavs gitarr spelande som om det skulle vara så mycket bättre och givande, men ja kan itne hålla med om det för jag skapar också, kreatione m.m. jag vill inte att folk ska se mig, som, tja inte äkta eller typ "det går över" för det är ju det här ja tycker bäst om i hela världen att pyssla med!

Kommentarer
Postat av: Néa från Team

Jag förstår precis... När folk inte tar en på allvar för den man är... :(

Postat av: Sandra

Jag tycker att det är jättekul att du
gillar att, vad skall man säga, "skapa"
och hitta på när det gäller kläder och
livsstil ! Det är bra, stå på dig ! ^^,

2008-01-08 @ 13:40:53
URL: http://sandyfraction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback