Emilie Autumn

Sitter och lyssnar igeom allt ja kan hitta med Emilie Autumn, hon är så begåvad att det går utanför mitt förstånd. ja kan inte fatta att hon kan vara så duktig. varje låt, varje dikt är ett mästerverk. Det ligger något djupare bakom allt känns det som och ja älskar det! Ja hoppas verkligen det kan bli nångon konstert för min och Karins del i höst, vore så kul att twinna någon snygg outfit. Måste bara få hem min korset först, men som sagt någon brådska är det inte precis.

Särskilt Emilies dikter fastnar ja för, kan lyssna på flera av dom om och om igen, minns den första ja hörde, hemma hos Anna och ja va helt förundrad över mästerverket, så vackert och det gick rakt in i hjärtat på mig.

Goodbye
And so I've said too much and not enough
And so the play is finally at an end
You never had the care to call my bluff,
and so I must be pleased to be your friend
But what then was the purpose of this game?
I never really had a chance to win It's true,
I rather like who I became
But what am I to do with who I've been?

Fruktansvärt bra skrivet och det tilltalar mig så mycket, älskar det verkligen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback