hmpf

Jag håller på att bli sjuk tror jag, hududet känns tungt och ja har ont, känner mig seg och svag och det känns inte bra >.< hade tänkt dra Epsilon imorrn men vi får se, Isa skulle till rockbaren så ja vet int ehur det blir riktigt. Shit ja vill bara att allt ska ordna upp sig och att ALLA ska va lyckliga, det vore bäst så, kan inte låta bli att oroa mig för det mina ibland...

Matteprov imorrn, ska ta och plugga lite till om nån timma tror ja, behöver dock Gurras hjälp och han kollar heroes just nu... jag är så trött, behöver nog bara sova, har inte läst filosofin heller, men det kan ja göra innan ja somnar eller nåt, himla intresant dock.

shit varför ska ja va så himla trött

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Love.

2008-03-14 @ 18:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback