I am free and i am forgiven

Idag fyller min babe 19, grattis till honom <3

Jag hade en bra helg, vi var hos Marcus och firade Micke och det va jättemysigt torts att vi var tvungna att åka aldeles för tidigt, men det va mysigt hemma hos Micke också,

Idag känner jag mig lite små häning, sitter och lyssnar på någon brittisk kristen radiokanal som pappa satt på, hörde precis en låt som heter awakening med seven places, den berörde mig verkligen. hur mycket som helst. jag kan inte förklara, det är en man som talar hela låten igenom, jag brukar ju generellt gilla sånt och den här va helt underbar

och så sann.

Jag ser fram emot team nu det gör jag verklige, tror det blir jättebra. Vet att jag alltid brukar vara motig innan och inte vilja åka, men den här gången känns det nästan annorlunda. jag hoppas jag kommer få ut något av det och jag kommer verkligen försöka öppn aupp mitt hjärta och inte stänga ute Gud. det är så lätt att lägret bara kommer att handla om de kompisar och events, men man får inte glömma bort att man främst är där för att möta Gud, jag gör lätt det tror jag. jag är fri och jag är förlåten, men det är så lätt att glömma bort det.
Jag umgås med så få kristna nu för tiden att det nästan är som att jag har glömt bort hur det va när man bara umgocks med kristna. som på högstadiet då jag faktiskt gick på ett kristent högstadium, det känns som en helt annan verklighet. inte det att jag inte är kristen nu, för det är jag ju, allt är bara så annorlunda nu. faktiskt.

Nej nu ska jag gå och plocka i ordning mina saker, ska stax röra mig ner mot banken^^image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback