17/11-08

Jag är tillbaka på kortebo nu^^
sitter i min säng i väntan på att kila över till skolan. I min säng ligger ett svart litet yrväder, Mathilda har nämligen sovit över här. Vi hade jättekul igår, kollade på hala-tv och beklagade oss över hur fruktansvärt dåligt det va, kollade på MASSA kläder (haha va gör man annars när man är med mig liksom :P) lyssnade på filosofiksa valet och pratade om politik och barnauppfostran!

Nu är det ju för min del dags för skola, läser tro och sammhälle, vilket jag verkligen ÄLSKAR. Tyvärr verkar de andra i klassen inte tycka om det lika mycket som jag :P
Väntar även på peket och hoppas verkligen på att det är en paketdag idag. Dock är jag mycket tveksam till innehållet då ja inte vet om klänningen ja köpt va äkta eller ej, tror ju tyvärr nu i efterhand att ja köpt en fake verision. Dumma mig som inte tänkte efter innan. men men, klänningen är fin oavsett så


Men visst är den fin? jag kunde helt enkelt inte motstå den!
Nej nu ska jag rusa!
Ha en fin dag!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var jättesnygg! Och jag brukar inte ens tycka om det trycket.. :P

2008-11-17 @ 10:45:06
Postat av: Mitsukai

den ser ut att vara värd pengarna vilket som =)

Postat av: Miaka

anonym: va bra att du gillade den då^^ ja gillar trycket jättemycket :P



Mitsukai: det va den! gillar den massor!

2008-11-18 @ 16:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback