Stil

Så nu sitter ja här i min säng och lyssnar på resten av veckans stil, hann inte lyssna klart på hela innan jobbet. Passade på att köpa senaste ELLE också, så nu sitter ja här och frossar i mode^^

Läste innan i DN hur en kvinna skrev att hon älskade kläder men inte brydde dig om mode. Att hon inte brydde sig om vad som va trendigt osv. Men ja tycker hon har fel, älskar man kläder älskar man mode, mer eller mindre, skulle jag påstå. Varför? Jo för att mode handlar inte bara om vad som är modernt just nu utan det finns ju olika slgas mode, trend-mode, alternativa moden, mode från 60, 50, 70, 80 tal m.m. Det går inte att skilja mode och kläder åt. Jag älskar mode, jag älskar att läsa om vad som är modernt nu, även om de inte alltid tilltalar mig. Ja älskar att hålla koll bara just för att jag älskar kläder, även om det modet JAG bär är långt ifrån det som är trendigt osv.

Ligger för tredje kvällen i rad och småkollar på min rose jail klänning, den hänger här inne mittemot sängen och ja blir alleldes varm, varje gång jag ser den.

Nej nu blir det tillbaka till ELLE
God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback