13/10-08

Så nu sitter jag här med mitt första riktigt stora arbete tillbaka. Det låg i mitt postfack när ja kom till Kortebo. Har inte riktigt vågat kolla vad de står än. Jag skulle anta att jag får G, eftersom det va en hel del saker jag missade (tror jag) och sedan var det strukturerat på ett väldigt konstigt sätt, insåg jag när jag jämförde med alla anndra. Men men, ockj nu är det dags att kika...

Nej usch ja vågar inte, ja fattar inte vad grejen är, jag vet att det är ett g-arbete varför är jag så nervös? Kanske för att det är det största ocjh längsta arbete jag gjort någonsin, jag ansträngde mig mycket på det här faktiskt, visst man skulle säkert kunna lägga ner mycket mer tid på det, men jag är ganska nöjd med resultatet ändå. Jag känner mig ganska stolt över att det blev så långt (okej jag vet att det är för att jag inte kan begränsa mig, inte för att allt nödvändigtvis behöver vara bra som jag skriver...) och att jag började i så god tid och inte satt med allt sista kvällen. Nej nu måste jag skärpa mig och verkligen kolla...

Hm det här va visst inte mitt första arbete utan paulus syn på omskärelsen, haha, då hade jag inte behövt oroa mig, det lade jag inte ner lika mycket kraft på som den andra grejen. Very well, jag fick 3 poäng av 5 så jag antar att det var G, det konstiga var att jag bara fick två på formalia, och i den här tyckte jag inte att jag hade slarvat med formalian, men men, så kan det vara. Fick tre på språk och analys och 3-4 på textlära. Känner mig nöjd med det tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback