dröm



JAPP det av väl det, hade världens sjukaste dröm i natt, jag drömmde att vi var på något lolita meet på något övergivet slott, och där hände det massa konstiga saker (bla ett spöke som såg ut som en lolita gick in i en annan lolitas docka och tog över denne med sin själ, då flydde jag, shit va rädd jag blev) Men sen där utanför var det massa drakar/fåglar som var enorma som typ förstörde världen, det var jätteobehagligt, kom in till stan och dom var överallt, och av någon konstig anledning så var jag halv vampyr och såna tyckte "fårglarna" extra mycket om att äta. Dom var verkligen monsterlika i alla sin olika färger och hemska köttätande munnar *ryser* sen vaknade jag i alla fall av att Tilda ringde och väckte mig, sen somnade jag om igen (haha) sen vaknade jag av att msn plingade, då var det Ammi, och nu sitter jag här och orkar inte göra något alls fast klockan är ett och jag verkligen borde gå upp. Ja ja innan klockan två måste jag i alla fall vara uppe. Men jag har verkligen längtat etfter att få sova ut sen onsdagen, så det gjorde inte så mycket att jag missade lunchen, får laga egen sen!

Ha en välsignad dag
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback