29/08-09

Jag har haft en underbar helg verkligen! Tyvärr glömde jag självklart nyckeln när ja skulle åka hem till kortebo, men jag hade tur som fick sova hos Karin och det var jättemysigt. Måste prata med Anette så fort första lektionen är klar, så jag kan få låna en extra nyckel. Ska bli skönt att komma in till det egna rummet, duscha och fixa iordning. Min nya sammetsklänning kom igår (eller ja den kom ju i fredags men då var ja ju inte här) den är jättesöt verkligen! 

Helgen som sagt då var väldigt bra. Träffade Micke för första gången på fem veckor och det va underbart. Kändes t.o.m. lite nervöst när ja skulle gå av tåget, som när man precis hade blivit ihop. Sen på lördagen var vi på bokmässan och det va super, jag älskar verkligen bokmässan, det är så underbart. Alla människor, stämmningen, böckerna m.m. Sen åkte vi hem till Bollebygd.

Nu sitter jag på lektionen, har Ingemar nu och ska ha studieteknik. Jag tycker det är rätt tråkigt faktikst, men ja vet att det är nödvändigt. Sen ska vi ha andakt med själavårdarna och sen kommer det några samtalsteurapeuter som kommer hit som vi ska lyssna på, och det ska bli intressant! Nej nu är det back to work!

Blessings <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback