Elmia, T-fordar och långa ljuva nätter

Håhå vilket dygn säger jag bara! Har verkligen haft det bra! Började ju som sagt dagen med en bilmässa på elmia! Haha! Jag på bilmässa? Ett av mina konstigare infall. Men det va trevligt. Inte för att jag kan något alls om bilar eller ens är intresserad utanför att det va trevligt folk och ändå mäss feeling och är det något jag gillar så är det ju att gå på mässor! Åkte in med Oskar (jag känner ingen större bilnörd än han:P) och mötte upp med Wille och hans vänner Omed, Martin och Erik och det va trevligt. Vi såg Magnus Samuelsson och grabbarna prövade att lyfta hans yxor och sånt. Sen va KCS där med sin bullriding tjur, luftpistol och sånt (det är en kristen sekt haha, jag var där en gång med KDU, det va rätt trevligt men inte min grej) Omed red på tjuren och slog rekord! Nu hoppas vi att han vinner en mysig helg i en stuga för två^^

Sen drog vi till Kortebo och där hade vi askul hela dagen! Det blev roliga filmklipp, scrubs, bogieman 3, djupa samtal och youghurt. Kan det bli bättre! Somnade efter sex och gick upp innan sju. Men det är så det ska vara! Långa ljuva nätter ju! Nu är jag så stört trött så det inte är sant. Har en åtta timmars etik lektion och se fram emot. Jag håller på att somna verkligen. Är så trött. Här kommer lite bilder:


Lite bilder från mässan!

Magnus samuelsson i egen hög person! han verkar så mysig!

Min fina T-ford, tänkte på dialogen i titanic to the stars

Omed in action! han va verkligen jätteduktig!


Adam!!! Hur länge sen va den inte man träffad honom! Härligt grabben!

En bild på mig och adam, de andra två är från mitt rum!

Nej nu börjar lektionen igen! dags att koncentrera sig!
 
Ha en underbar dag!
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback