:*

God morgon :*
Nu sitter jag här, trött som bara den och ska plugga med vännerna, vi ska ju ha redovisning idag. Det känns helt okej, så länge vi kommer igång. Gustav spelar biljard och Karin torkar håret, nu gick Macke med, men vi kommer nog komma igång snart.

Idag lyser inte solen alls så ja kan inte ha min nya solhatt, känns lite trist men jag insåg nog ändå igår att den passar bättre på stranden än inne i stan. Iställer har jag en basker. det går också bra. Hann inte riktigt packa, ska ta och göra det om någon timma eller så. innan vi går till fikat, så ja får med mig allt hem. Gha vet inte vad ja ska ha på underaoth, alls, vill ha en kjol som Maya har hemma hos henne, hm får höra av mig så jag kan få tillbaka den, så kan jag bara ta ett vanligt linne eller så till. Nu kom Andreas med så nu kan vi nog komma igång. Uh, får verkligen huvudverk av biljarbordsspelandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback