Fin dag

Hej!
Nu sitter jag på högskolan, det blir plugg hela dagen typ^^ blev inte mycket sova i natt, kom i säng runt två eller så. macke the man va och hälsade på på internatet så vi kollade på greys anatomy och family guy filmen (som för övrigt va jättebra) vi hade det riktigt trevligt. tog tyvärr inga bilder, kameran va helt död och ja glömde ladda upp batteriet.

Anyway tror det här blir en fin dag, verkligen, jag och Macke, Karin, Gustav och Andreas sitter på biblioteket här för att göra klart vår redovisning om genusperspektivet i boken lewis resa. Jag ska skriva om sexualiteten, oerhört intressant måste jag säga verkligen. Sen blir det lektion som vanligt och efter det lite mer plugg och sen kommer Jossa in och då ska vi gå en sväng på stan i det fina (hoppas jag) vädret.

Nej nu är det bara att ta upp boken och börja plugga!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Är det något speciellt inom ämnet sexualitet du skall beröra, eller är det mer sexualitet i allmänhet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback